Lions med Julegave til Haugveien bofellesskap

Publisert av Lars Olav Renslo den 26.12.22.
LIONS MED JULEGAVE TIL HAUGVEIEN BOFELLESSKAP
Haugveien Bofellesskap er et lavterskel møtested for rusomsorg, hvor brukerne samles i åpningstiden til et måltid mat, for hjelp med forskjellige ting som søknader o.l., for å se på sport og aktualitetsprogram, eller bare til en god prat.
Værestedet/kafeen har ca. 20 brukere til enhver tid.
Lions Club Øvre Eiker kunne overraske de med en ny Smart TV nå til jul. Det gamle fungerte ikke lenger og nytteverdien av TV når de samles er uvurderlig.
Lions Club håper dette kan være et lyspunkt i en, mange ganger, vanskelig hverdag.
Haugveien Bofellesskap har to ansatte, Anne Tonje Heia Nikkerud og Stian Svendsen som med små midler bidrar til en bedre hverdag for mange.
Trygve Nilsen fra Lions kunne overrekke gaven til 2 av stedets brukere, Tore Nilsen og Jarle Hamlot, mens Stian Svendsen var tilstede fra de ansatte. Power, Borge Butikk, v/Kenneth Torgersen har levert TV’en og var også tilstede under overrekkelsen.