Vinner av konkurranse om medlemsutvikling 2020/21

Publisert av Helene Dale Steindal den 11.10.21.
Lions Club Lillesand seilte opp i tet med hele 3 nye medlemmer i mai 2021. De hadde allerede da oppnådd en nettoøkning på 5 totalt i 2020/2021.
På bilde over ser dere past president Thor Aage Gitmark (t.h) og president Kjetil Nyhus (t.v) med det synlige beviset at Lions Club Lillesand vant konkurransen for medlemsutvikling i fjor.

Overrekkelsen av diplomet skjedde på medlemsmøte i september, og overrekkelsen ble gjort av Jon Andersen (GMT).

"Vi klarte i 2020/2021 å vokse med fem nye medlemmer. Det er vi selvfølgelig veldig godt fornøyd med, og setter stor pris på at medlemstallet vokser og at vi får nye krefter inn i klubben."

For kommende år ser utviklingen ut til å fortsette. Lions Club Lillesand vil nå i oktober ta opp to nye medlemmer, og det er også flere prosesser i gang for ytterligere medlemsvekst. Dette betyr at Lillesand melder seg på i kampen om å ta noen seire i årets konkurranse også!