Distriktsmøte 2022, 22- - 24 April

Publisert av Asbjørn Larsen den 14.02.22.

Velkommen til distriktsmøte i 104D, 22-24 April på Quality Hotel Grand Kongsberg.
Møte vil foregå på Magazinet vegg i vegg med hotellet. Her vil også Vennetreffet på fredag være (se egen invitasjon) Ledsagerturen vil gå til Notodden og være en reise i både nå- og historisk tid med besøk i Stavkirka og på Heddal Bygdetun (se egen invitasjon)

Arrangørklubb er Lions Club Notodden som ble stiftet allerede i 1960 og er en ren herre-klubb. LC Notodden er en gjeng på ca 40 medlemmer som fokuserer på det sosiale i tillegg til å hjelpe andre både internasjonalt, nasjonalt og lokalt.
I år er vårt medlem Christer Dubrefjord Distriktsguvernør, og vi har derfor den æren å få invitere dere til en innholdsrik helg på Kongsberg/Notodden med både faglig og sosialt påfyll. Vi håper å se dere på ett eller flere av arrangementene!

Meld deg på her:

Påmelding DM 2022